zondag 31 januari 2010

Book to buy: Het Grote Inspiratie Doeboek

Zelf ben ik gek op creatieve dingen. Schilderen, tekenen, collages maken, fotograferen, photoshoppen, beeld bewerken, sieraden maken, koken en vervolgens een kunstwerkje van de borden proberen te maken, en ga zo maar door. Het liefst zou ik 24/7 bezig zijn met mijn passies, maar het is nu eenmaal lastig om ze (maximaal) in praktijk te brengen. Herkenbaar? Dan heb ik een leuke tip voor je! Ik bracht net namelijk een bezoekje aan Bol.com, en daar vond ik een boek genaamd: Het Grote Inspiratie Doeboek met als bijschrift: doe meer met je talent. Met behulp van dit boek ontdek je jouw passies en talenten en maak je een plan om ze in praktijk te brengen. Hieronder kun je de beschrijving lezen. Ik maak alvast een plekje vrij in m'n boekenkast!

Wat inspireert jou? Hoe zet je jouw talenten in tijdens je werk en je leven, en hoe breng je jouw passies in de praktijk? Het Grote Inspiratie Doeboek helpt je op weg. Met dit werkboek ontdek je jouw talenten en passies en maak je een actieplan om ze in praktijk te brengen. Het boek bevat een vrolijke verzameling opdrachten, zelftestjes, kleurplaten, scheurkaarten, puzzels en andere doedingen. Leuk, verrassend en inspirerend. Met achtergronden, bijvoorbeeld over hoe jouw generatie je heeft gevormd, en portretten van inspirerende mensen. Ook staan er praktische tips en opdrachten in, zodat je uiteindelijk een uitvoerbaar actieplan kunt maken waarmee je je talenten en passies in praktijk kunt brengen. Je zult zien: daar word je erg vrolijk van! Het boek bestaat uit 120 pagina's, kost € 24,50 en is hier >>> online te bestellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...