zaterdag 16 januari 2010

Kleine vlechtjes

Ik draag mijn haar meestal los en eigenlijk kan wat afwisseling dus geen kwaad. Tijd dus om een keer wat anders te proberen, maar wat? Ik ben geen fan van de paardenstaart en opsteken kost me meteen weer meer tijd, en is vaak ook meteen zo netjes (heus niet altijd nee, maar voor m'n gevoel wel ;))
Daarom besloot ik witte ijzerdraadjes ( die waarmee je normaal gesproken boterhammenzakjes mee dicht maakt) te ontdoen van hun witte kunststof laagjes zodat ik gewone ijzerdraadjes overhield. Deze waren naar mijn idee de perfecte vervanging van superkleine elastiekjes (die ik dus niet heb). En ja hoor, het werkte prima! Ik maakte een paar kleine vlechtjes en zette deze vast met ijzerdraad. Het effect? Een kapsel dat net even anders (specialer) is dan gewoon los haar, en het kostte me maar een paar minuten. Het ijzerdraad is trouwens erg handig omdat je dat het er lekker strak omheen kunt draaien, en daarbij valt het minder op dan een gekleurd elastiekje. Hierboven wat foto's (al zie je bij de middelste de vlechtjes niet zo heel goed).
PS. Ik heb vanmiddag de CK bril besteld! :) Over een weekje kan ik 'm gewoon al ophalen.

2 opmerkingen:

  1. Hi you, met je adorable blog:)! Maak maar mooie foto's als je je brilletje binnen hebt, ben benieuwd!!

    Liefs♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! I love vlechtjes :)
    Vanmiddag zag ik ook nog ergens een leuk kapsel met vlechtjes, ik had het plaatje even opgeslagen: http://i50.tinypic.com/5yrpye.jpg
    (die foto komt dus niet van mij)
    Alleen het lukt me nog niet om het na te maken ;s

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...