dinsdag 26 januari 2010

The Princess and the Frog

Als kind was ik gek op de tekenfilms van Disney. De reddertjes, Belle en het beest, de kleine zeemermin, Aladdin en de Speurneuzen waren mijn favorieten. Erg leuk dus dat ik vanochtend naar de persvoorstelling van The Princess and the Frog mocht, de nieuwste (handgetekende!) animatiefilm van Disney. En het was weer als vanouds hoor (al leek het vroeger altijd veel langer te duren en bleef het als kind natuurlijk altijd de vraag of het wel goed af zou lopen ;)), grappige karakters, een mooi verhaal en natuurlijk volop swingende liedjes. Kortom voor Disney ben je nooit te oud, het blijft gewoon leuk (althans, dat vind ik natuurlijk). Wat ik ook wel grappig vond, was dat bepaalde elementen en karakters me af en toe deden denken aan andere Disney films (nostalgie!). The Princess and the Frog gaat op 3 februari draaien in de bios.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...