zaterdag 16 januari 2010

Chocoholic?

Van een stuk chocolade of een mooie bonbon kan het water me soms echt in de mond lopen. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat er mensen zijn die niet van chocolade houden. Ik richt me nu dus even tot alle chocoholics. Zit je er klaar voor? Open je browser en typ het volgende in: www.chocolats.nl. Et voila, je bevindt je in een waar chocolade paradijsje. In deze webshop kun je namelijk terecht voor chocolade in allerlei soorten en maten. Zo kun je er bonbons kopen, maar ook repen chocolade en zelfs hagelslag. Extra fijn: sinds 1 januari 2010 maken ze zoveel mogelijk gebruik van biologische en Fair Trade chocolade (of eigenlijk cacao dus). Loopt het water je al in de mond? ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...