woensdag 20 januari 2010

Modepopjes.nl is online!

Gek op fashion, beauty, accessoires, (web)shops en shoppen? Breng dan een bezoekje aan de nieuwe site: Modepopjes.nl >>> Hierop plaats ik namelijk samen met friends Chantal & Lysanne leuke items, foto's, filmpjes en tips over alles op het gebied van mode(accessoires), beauty en natuurlijk alles wat verder te maken heeft met shoppen. We hebben al een Twitter-account >>>, dus als je het leuk vindt: volg ons! Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, en ik zou het dan ook erg leuk vinden als jullie hier of @ Modepopjes.nl een reactie achterlaten . We hebben trouwens speciaal een header laten tekenen door een fashion-illustrator, leuk he!? Vanaf nu plaatsen wij dus dagelijks artikelen op de site en zul je soms ook stukjes tegenkomen die ook op LittleDNLL staan. Verder moeten de puntjes nog op de i worden gezet. Zo komt er binnenkort onder andere een mooie background aan!

1 opmerking:

  1. Bedankt voor je reactie op mijn blog!

    Veel succes met jullie nieuwe site, ik hoop dat jullie veel successen gaan boeken!

    Liefs, Suusje Q.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...