donderdag 14 januari 2010

DNLL PHOTOGRAPHY

Goed nieuws voor mij! Ik heb vandaag namelijk te horen gekregen dat ik de rubriek (waarover ik je eerder vertelde, zie: http://little-dnll.blogspot.com/2009/12/dnll-photography-opdracht-3.html ) mag blijven doen! Echt superleuk gewoon! Verder zijn de eerste twee opdrachten inmiddels gedrukt en in de winkel verschenen. Het is trouwens best een raar idee dat er in alle Bruna's, Ako's en AH's nu magazines liggen met mijn foto's erin. Het resultaat? Ik vind het er leuk uitzien (de pagina's zijn opgemaakt door een vormgevingsbureau) maar ik ben daarnaast wel erg kritisch. Zo zag ik meteen dingen (@ mijn foto's) waarvan ik dacht dat kan anders of dat kan beter zus en zo, dus leerzaam is het zeker! Binnenkort weer een nieuwe opdracht. To be continued... (again ;) )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...