woensdag 6 januari 2010

Nieuwsgierig Aagje

Ooit zag ik een snoepautomaat staan zonder snoep erin. Wat er wel in zat? Grappige spulletjes gemaakt door een kunstenares. Op de automaat hingen korte beschrijvingen van de items die erin zaten, waardoor men (ik in ieder geval wel) heel erg nieuwsgierig werd gemaakt. Wat was dit allemaal voor leuks? Mijn oog viel op een doosje dat beplakt was met een mooi plaatje. De beschrijving was: ‘Alleen te koop in de lente, met strikt geheime inhoud. Je wordt bij het openen van het doosje gegarandeerd overvallen door een optimaal lentegevoel’. Inderdaad, dat doosje moest en zou ik hebben! Een minuut later wist ik wat er in zat... Maar ik ga het je niet vertellen ;) Wat ik je wel ga vertellen is dat ik net per toeval terecht kwam op de site van beeldend kunstenaar Simone de Jong, de bedenker en maker van de inhoud van de bewuste automaat. En wat blijkt? Ze verkoopt al die spulletjes ook via haar site! Hieronder een aantal voorbeeldjes. Nieuwsgierig geworden? Bezoek haar site >>>

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...