donderdag 28 januari 2010

Warehouse webshop

Misschien ken je het Engelse merk Warehouse al, sommige V&D filialen verkopen het namelijk. Als je dit een leuk merk vindt of het nog niet kent, kun je nu een groot deel van hun collectie op internet bekijken. Ik ben er namelijk net achtergekomen dat dit stijlvolle merk ook een webshop heeft! Ik heb er meteen even rondgesnuffeld natuurlijk, en binnen no time had ik heel wat leuke items gespot. Hierboven een aantal van mijn favorieten. Verder heb ik goed en slecht nieuws... Het goede nieuws is dat ze naar Nederland verzenden, het slechte nieuws is dat de betaalmogelijkheden beperkt zijn, zo kan er (nog) niet via iDeal of PayPal betaalt worden, maar wel met een creditcard. Benieuwd naar hun spullen? Klik hier om naar de Warehouse webshop te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...