donderdag 21 januari 2010

Cavalli Eyewear Spring 2010

I zonnebrillen, en ik heb dan ook een speciaal rekje om ze allemaal aan te hangen (alleen voor het ophangen vind ik het al leuk om er veel te hebben). Inmiddels heb ik zo'n 21 verschillende zonnebrillen (heb ze net even geteld), maar ik moet erbij zeggen dat het echt niet allemaal dure merkbrillen zijn. Er zitten ook exemplaren tussen van de H&M, de WE en zelfs de HEMA.

Ik ben van plan om dit voorjaar weer weer eens een extra mooie te kopen. Je weet wel, zo eentje die je perfect staat, waar je een mooie brillenkoker bij krijgt en waar je gewoon extra zuinig op bent omdat je 'm zo geweldig vindt. Daarom ben ik me nu vast een beetje aan het oriënteren. Wat voor kleur wil ik? Wat voor model vind ik leuk? En wat voor model staat me het beste? Kortom genoeg om over na te denken, en genoeg om uit te kiezen. Zo kwam ik vandaag een aantal eyecatchers tegen (zie hierboven) uit de Roberto Cavalli Eyewear Spring/Summer 2010 collectie. Nice he!? Vooral die met de subtiele dierenprints vind ik erg leuk. Dus wie weet wordt het er wel zo eentje. Ach, eerst maar even wachten totdat de zon weer goed gaat schijnen. Ondertussen houd ik het gewoon nog even bij mooie plaatjes kijken, ook leuk! ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...