vrijdag 22 januari 2010

Gespot: www.cosmobrands.nl

Vandaag heb ik weer een handige webshop ontdekt, namelijk: Cosmobrands.nl>>>. In deze webshop worden beautyproducten van diverse merken gekocht. Bourjois, Rimmel, Maybelline, MacFactor, Dior, Revlon, Chanel, je vindt het er allemaal! En wat extra leuk is: je betaalt fijne prijsjes. Hierboven heb ik wat mooie producten uit hun shop neergezet. Mijn oog viel al snel op de Chanel Ombre D’eau, een erg mooie oogschaduw die ik, na 'm te hebben gezien in een YouTube filmpje, zeker ga kopen. Hij is er in diverse kleuren, maar ik vind vooral de kleur ‘sand’ uit het filmpje erg mooi. Je kunt het filmpje hieronder bekijken, vanaf 3:48 laat ze het zien.

1 opmerking:

  1. Echt een top site dit! Ik heb er nu al een paar keer besteld, snelle service en nog goedkoop ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...