vrijdag 15 januari 2010

Lief!

Toen ik vanochtend op mijn werk kwam viel, mijn oog al snel op een cadeautje dat op mijn bureau lag. Cadeautjes krijgen is altijd leuk, dus mijn chagi mood (door die irritante sneeuw en het tot drie keer toe bijna uitglijden!) verdween als sneeuw voor de zon. Al snel werd duidelijk dat het presentje afkomstig was van Le Petite Histoire >>>. Nieuwsgierig als ik ben, heb ik het meteen opengemaakt, en guess what... Er zat een SHE JOURNAL in! (hier schreef ik eerder over >>>)Op het boekje stond de tekst: She decided to start living the life she'd imagined. Echt te leuk gewoon! En ook nog eens precies de tekst die ik het leukste vond. Ben er erg blij mee en ga 'm zeker snel gebruiken. Ook een SHE JOURNAL bestellen? Klik hier >>>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...