zondag 17 januari 2010

Nieuwe aankoop: YSL Touche Eclat + filmpje

Toen C. van Startdust >>> het erover had en ik haar met een verbaasd gezicht aankeek, riep ze vol ongeloof: "zeg me niet dat je dat niet kent!?". Nee, nooit eerder had ik van de Touche Eclat van Yves Saint Laurent gehoord, en dat terwijl het al jaren de nummer een concealer onder vrouwen is. Daar moest ik dus meer van weten, en daarom ben ik gisteren meteen even bij de Ici Paris langsgegaan. Na de verhalen van C., een filmpje op internet (wat je hieronder kunt bekijken) en het uitproberen op mijn hand, leek de Touche Eclat me zeker het proberen waard. Ik heb er dus eentje gekocht (en natuurlijk meteen uitgeprobeerd), en ik moet zeggen dat het inderdaad zeer mooie concealer is. De mooie gouden verpakking is al een lust voor het oog, en met het handige kwastje breng je gemakkelijk highlights aan, waardoor je donkere kringen en schaduwen laat verdwijnen. Een blijvertje dus!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...