maandag 25 januari 2010

Het brillenavontuur part 3

Afgelopen zaterdag werd ik (al shoppende in een drukke kledingwinkel) gebeld. Helaas was ik net te laat met opnemen, en omdat het ook nog eens een nummer was dat ik niet kende, besloot ik dat het vast niet belangrijk zou zijn (zowel, dan zou de beller vast wel nog een keer bellen) Bovendien was het shoppen (en mezelf staande houden tussen vrouwen die shoppen als een vechtsport zien ;)) op dat moment mijn prioriteit. Een kwartier later drong het pas tot me door dat het de Eyewish wel eens geweest zou kunnen zijn, om me te vertellen dat mijn spiksplinternieuwe bril voor me klaar ligt. Vandaag dus maar even gebeld. Geen gehoor... Hmmz weer dat antwoordapparaat, wat vreemd... Ohja! Op maandag zijn de winkels pas om 13:00 open! (Blond!!) Na 13:00 dus nog een stuk of zes keer gebeld. &&*%$#$%^ Wat belachelijk dat de telefoon niet wordt opgenomen zeg! Zou het wel het juist nummer zijn? Even op hun site kijken... Het nummer klopte gewoon, alleen zijn ze op maandag dus gesloten! Hehe. Beetje jammer van die acht belpogingen :P Maar goed, morgen weer een dag. En wellicht heb ik 'm dus morgenavond al!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...