woensdag 10 februari 2010

Bikini's van River Island


Ja, ik weet dat het nog volop winter is, maar toch ben ik in gedachte al volop bezig met het voorjaar, de zomer en kleding en schoenen voor het nieuwe seizoen. Zo kwam ik @ River Island de bikini's hierboven tegen: lekker vrolijk en helemaal zomers. En ook al kunnen we in Nederland nog lang niet in badkleding lopen, je alvast een beetje oriƫnteren kan natuurlijk nooit kwaad. Het leuke van River Island is dat je niet snel iemand tegenkomt met hetzelfde item, want er zitten maar twee filialen in Nederland. Zo zul je dus niet het halve strand in een bikini van dit merk zien lopen, altijd fijn! Geen H&M bikini voor mij dus dit jaar, ik vind de eerste en de laatste (met de bloemetjes) wel erg leuk, een keer iets anders dan zwart. En nu niet allemaal naar de River Island gaan he! ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...