vrijdag 26 februari 2010

Een pakketje...

Dat cadeautjes krijgen leuk is hoef ik je natuurlijk niet te vertellen. Wie vindt dat nou niet leuk!? Ik kan er in ieder geval helemaal vrolijk van worden (het maakt niet uit wat het is, groot of klein, duur of goedkoop, het feit dat iemand de moeite doet zomaar een cadeautje aan je te geven, dat is hetgeen dat zorgt voor dat vrolijke gevoel). Maar goed, dat was niet wat ik wilde vertellen ;) Ik kwam net thuis na een lange treinreis en daar lag het... Een pakketje met mijn naam erop! :D Ik heb het direct opengemaakt en er zat een heel leuk shirt in met daarop twee sterretjes en de tekst: Fashion is in the air. Oftewel het Stardust shirt dat vriendin Chantal (www.star-dust.nl) ontworpen heeft! Lief he? Ik ben er erg blij mee, dankjewel C! Ook zo'n mooi shirt bestellen? Dat kan! Klik hier >>>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...