dinsdag 16 februari 2010

Getest: Pure Face Glove

Ik kreeg gisteren een leuke goodiebag met daarin onder andere Pure Face Gloves. Ik had er nog nooit van gehoord, maar iets nieuws uittesten is natuurlijk altijd leuk. Wat het zijn? Reinigingsdoekjes van een revolutionaire soort microfiber (geen idee wat dat precies betekent, maar zo omschrijft de producent het, en ik zou niet weten hoe ik het anders moet verwoorden ;-) ) waarmee het gezicht op natuurlijke wijze wordt gereinigd en verzorgd. Het ziet eruit als een mini washandje en het is het eerste product voor het gezicht is waarbij reinigingsmiddelen en zeep achterwege gelaten worden.

Ik heb het net geprobeerd, en ook al lijkt het op een washandje, door de bepaalde structuur voelt het heel anders aan. Het reinigt goed, want al snel was de witte face glove verkleurd door mijn make-up. Mijn gezicht voelt nu schoon en glad aan, maar trekt wel een beetje (zometeen wat creme op doen en dan is dat waarschijnlijk weg). Hoe het precies werkt? Je maakt de Pure Face Glove nat met warm water en kunt vervolgens gemakkelijk je make-up verwijderden, that's it! Verder wordt de bloedsomloop van de huid gestimuleerd, zonder de natuurlijke pH-waarde aan te tasten, en door het peeling effect worden overtollig talgvet en verharde huidcellen verwijderd. Het resultaat is een zachte gereinigde huid! Handig om te weten: Pure Face Glove is geschikt voor alle leeftijden en is te wassen in de wasmachine. Voor € 4,99 heb je er twee en ze zijn onder andere hier >>> te bestellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...