donderdag 11 februari 2010

Lila nagels @ springtime

Dat we dit voorjaar veel fasion in pasteltintjes gaan zien is zeker, maar de kans is groot dat ook make-up zich bij deze pastel trend gaat aansluiten. Lila nagellak mag van mij in ieder geval helemaal hot worden, en dan vooral de tinten die hierboven in het plaatje staan. Echt een prachtkleur die naar mijn mening perfect aansluit bij het voorjaar. Nu nog kiezen uit de vier (op elkaar lijkende) tinten. Ik denk dat ik voor die van Yves Saint Laurent ga, maar ik ga ze eerst nog maar even in het echt bekijken. Hierbij nog even de namen van de kleuren en de prijzen: YSL Mauve Silk € 20,-, O.P.I Done Out in Deco € 13,95 en W.I.C by Herome Canberra & Mumbai € 6,95

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...