zaterdag 27 februari 2010

Productie en shoppen @ Arnhem

Ik heb spierpijn in m’n armen zoals ik dat alleen wel eens heb als ik maanden niet gesquashd heb, haha. Gisteren heb ik de hele dag in Arnhem gelopen met aan m’n armen al mijn spullen (camera ed, maar ook gewoon mijn personal stuff, en na niet al te lange tijd ook heel wat shopping bags met aankopen erin). Jaja, shoppen is topsport! ;) Naast een aantal regenbuien is het gelukkig ook geruime tijd droog gebleven en hebben we zelfs het zonnetje nog heel eventjes gezien, dus het is gelukt met de foto’s (al zijn de meeste toch binnengemaakt).

Arnhem is trouwens echt een superleuke stad! Ik was er jaren geleden al eens een middagje geweest, maar dat kon ik me niet zo goed meer herinneren. In deze stad hangt zeker een fijne sfeer en je vindt er alles wat je nodig hebt voor een perfecte shopdag: grote ketens waaronder H&M, Zara, Mango en de Bijenkorf, maar er zitten ook een aantal leuke kleine winkeltjes.

Leuke tentjes waar je wat kunt drinken of kunt lunchen zitten er genoeg en volgens mij kun je er ook prima uit eten gaan ( ik zag al snel een sushibar! :D ). Kortom: plan eens een dagje naar Arnhem in! Ik ben er (naast werken) goed geslaagd en zal straks mijn aankopen even op Little DNLL zetten. Hieronder een kleine impressie (en op een van de foto's staat een scone en geen oliebol, haha).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...