zondag 14 februari 2010

Book to buy: Food for the soul

Ik heb gisteren geshopt @ Haarlem en in Juffie's Warehouse >>> viel mijn oog op het kookboek Food for te soul - gerechten om blij van te worden. Een k00kboek vol gerechten voor een goed humeur. Zelf ben ik gek op koken en kookboeken dus na gisteren even kort in het boek te hebben gebladerd, heb ik 'm net direct opgezocht bij Bol.com. De beschrijving (die je hieronder kunt lezen) klinkt mij in ieder geval als muziek in de oren, en het boek staat dus genoteerd @ m'n wishlist ;) Food for the soul kost € 29,95 en is hier >>> te bestellen.

Food for the soul, het nieuwste boek van de succesvolle kookboekenmaakster Anna de Leeuw, staat vol met gerechten voor een goed humeur. Een levenslustig boek vol heerlijke en originele gerechten, feel good-food, gezonde maaltijden en goddelijke hapjes en drankjes. Bijzondere recepten met eerlijke, natuurlijke ingrediƫnten, die ook nog eens eenvoudig te bereiden zijn! Eten om te verleiden, je goed te voelen, feest te vieren en je energie te geven. Met foto's van Anna de Leeuw, in de voor haar zo kenmerkende stijl. Een perfect cadeau voor iedereen die je lief is en vooral voor jezelf.

1 opmerking:

  1. Ik heb deze blog een award gegeven:

    http://doityourself-fashionaccessoires.blogspot.com/2010/02/blogger-award.html

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...