maandag 8 februari 2010

Flessenpost!

Als kind was ik gek op Disney films, en een van mijn favorieten was De Reddertjes. Aan het begin van deze film zoekt Penny hulp door middel van flessenpost. Haar boodschap wordt gevonden door de redvereniging en direct worden de muisjes Bernard en Bianca erop afgestuurd. Wat leek het me toen geweldig om ook zo'n fles met een briefje in zee te gooien, wie weet waar ie zou stranden! Helaas heb ik als kind nooit kunnen doen, maar goed nieuws voor mij: het valt in te halen... Ik heb namelijk net een manier gevonden! Op Tata-sjop.nl (een webwinkel met vooral spullen voor kids) vond ik 'flessenpost'! Eigenlijk dus ook voor kinderen, maar who cares! Het lijkt me best leuk om een keer samen met The Belljar >>> te doen (zij was ook gek op de film). Je krijgt een doosje met daarin: een in te vullen briefje, een glazen fles, een kurk, een kaarsje en smeltwax. Hier mee kun je je eigen flessenpost maken en met de zegellak waterdicht afsluiten. Te leuk! Dit pakketje kost € 10,95 en is hier >>> te bestellen. Have fun ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...