woensdag 24 februari 2010

MAC To The Beach collectie

Ik heb net zoiets leuks gezien op een Amerikaanse website... producten uit de MAC zomercollectie To The Beach. Wauw, wat ziet dat er leuk uit zeg! De producten zien er erg vrolijk uit en hebben een 100% zomerse uitstraling. Dat zeepaardje alleen al! Zo te zien zijn bestaat deze collectie uit roze-, oranje- en koraaltinten. Vooral koraaltinten vind ik erg mooi (ik zoek ook nog een nagellak in de kleur van koraal, dus mocht je een tip hebben, let me know please). Ach je weet waarschijnlijk al wat ik ga zeggen... I LIKE IT! Nu maar hopen dat deze spulletjes ook in Nederland verkocht zullen gaan worden. In Amerika zijn ze in ieder geval begin mei verkrijgbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...