woensdag 17 februari 2010

Madame Charlotte

Al een paar keer eerder noemde ik op mijn blog de webshop Madame Charlotte. Ik bracht net weer een bezoekje aan deze leuke shop om te kijken of ik er iets kon vinden voor de shoptip op LittleDNLL. Ik zag er echter zoveel leuks, dat ik heb besloten om er nu gewoon een heel item over te maken. Want ja, wat word ik enorm hebberig van deze webshop zeg! Ik heb er zojuist heel veel dingen gezien die ik MOET hebben, en ik ga dus zeker snel een aantal van deze musthaves bestellen. Hieronder heb ik een aantal hebbedingetjes uit dit online shop paradijsje neergezet. Benieuwd geworden naar Madame Charlotte? Klik hier >>>

1 opmerking:

  1. Wat voel ik me vereerd, zo'n mooi item over Madame Charlotte! Groet, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...