donderdag 11 februari 2010

Beauty musthave: HD microfinish cream blush van Make-up Forever

Al eerder vertelde ik je over de Make Up For Ever HD Microperfecting Primer die ik november had aangeschaft bij de Sephora in Utrecht (zie hier >>>) Hij is inmiddels op, en ik kan je vertellen dat het een erg fijn product was. Maar dat is niet wat ik wilde vertellen... Ik heb vandaag namelijk nog iets anders moois van dit merk gespot: Make-up Forever HD Blush. Deze blush is er in wel 14 verschillende kleuren, dus voor ieder wat wils! Hierboven heb ik ze op een rijtje gezet, maar je kunt alle tinten hier >>> ook nog even bekijken. Ik ben in ieder geval erg benieuwd en ga ze snel even bekijken. De blush kost € 25,50 en is binnenkort te koop bij de Sephora.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...