zondag 28 februari 2010

Chanel Orange Fizz

Sinds eergisteren heb ik weer een mooie (voorjaarskleur) nagellak aan mijn make-up collectie toegevoegd: Orange Fizz van Chanel. Deze kleur ligt tussen roze en oranje in en is lekker fel! Vanochtend heb ik mijn Done Out in Deco 'geremoved' zodat ik mijn nagels kon lakken met een 'vers laagje' Orange Fizz ;) Hieronder een fotootje van het resultaat. De volgende kleur op mijn wishlist is Chanel Particuliere, (of een kleur van een ander merk die er op lijkt) een erg mooie bruin/grijze tint.

3 opmerkingen:

  1. Lekker zomers. Waar heb je hem gehaald?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Vera:
    Ik heb 'm bij de Bijenkorf in Arnhem gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mmm, dat is wat ver weg. Ik denk dat ik maar eens bij een Douglas bij mij in de stad ga kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...