vrijdag 5 februari 2010

Spring musthave: Tunic Starlight Green

Het nog niet te merken (vandaag zeker niet hier), maar de lente komt langzaam dichterbij. Echt lekker weer om te gaan shoppen of buiten te zijn is het natuurlijk nog niet, maar je alvast voorbereiden op wat gaat komen (lees: een wishlist maken van alle mooie spulletjes die je dit voorjaar in je kast wilt hebben liggen), kan natuurlijk nooit kwaad. Daarom bezoek ik dagelijks webshops om te zien met wat voor leuks ze hun online shop paradijsjes aanvullen. Zo zag ik net op Welikefashion.com dit prachtige tuniekje, die ik maar al te graag wil hebben voor het nieuwe seizoen. Zeker omdat ik vorige zomer een tuniek in hetzelfde model had (met een blauwe bloemetjesprint) en daar heel veel plezier van heb gehad. Misschien oogt deze wat saai en is het niet echt een vrolijk voorjaarskleurtje, het is wel een handig basis item dat op heel veel manieren en met diverse kleuren gecombineerd kan worden. In gedachte heb ik er in ieder geval al een aantal leuke outfits mee gemaakt, bijvoorbeeld in combinatie met een lichtroze suede jasje of vestje, stoere laarzen, een fijn kettinkje en opvallende armbanden! Meer info of bestellen? Klik hier >>>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...