woensdag 3 februari 2010

Op naar Spa Zuiver!

Een tijdje geleden vertelde ik je al over Spa Zuiver, een super-de-luxe wellnesscentrum van wel 13. 000 m² in het Amsterdam Bos. Ik had er toen nog nooit van gehoord, maar nadat ik de site had bekeken wist ik een ding zeker: daar wilde ik echt een keertje naartoe. Nou het is zover ;) Aankomende zaterdag ga ik er een dagje relaxen! Ze hebben er onder andere een Finse sauna, een infraroodcabine, een stoombad, een aromabad, een zwembad, een waterval, een relaxruimte, een whirpool, een stoomtelmpel en een hot tub, dus dat wordt 100% ontspannen. Als extraatje hebben we nog een ontspanningsmassage van een uur gereserveerd. Can't wait! Voor iedereen die dit ook wel ziet zitten of meer info wilt, breng een bezoekje aan de Spa Zuiver website >>>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...