dinsdag 8 juni 2010

Beauty musthave: Catrice Oceana oogschaduw

Sinds mei ligt er een limited edition lijn van Catrice in de winkels (Kruidvat). Deze lijn heet Oceana en zoals ik net al aan gaf zullen deze leuke make-upjes slechts tijdelijk te koop zijn. Erg jammer vind ik, want de oogschaduw C01 Sandy Beach is echt heel erg mooi! (ik heb 'm!). Hij doet het erg goed (je hoeft niet bijna door het doosje heen te drukken wil ie afgeven) en blijft ook goed zitten. Verder is het een natuurlijk kleurtje waarbij je bijna niet ziet dat je oogschaduw op hebt. Ik hoor je denken: wat is het nut er dan van? Nou je ziet het natuurlijk wel een klein beetje en bovendien maakt het je oogleden mooi egaal. Nou goed, je moet het zelf maar proberen! Hopelijk zijn ze nog verkrijgbaar (ik ga vandaag ook even kijken) en mocht je liever voor een ander kleur gaan dan kun je op de foto hierboven zien welke er nog meer in de collectie zitten. De prijzen liggen tussen de 1,50 en 3,00, lekker goedkoop dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...