vrijdag 18 juni 2010

Phone versiering!

Zucht, wat zijn er toch veel mooie spullen te koop! Dagelijks zie ik op internet leuke, grappige, handige, schatttige, unieke en originele musthaves voorbij komen waarvan je direct begint te kwijlen. Ja echt. Zo heb ik al diverse keren (op diverse plaatsen @ het WorldWideWeb) hoesjes en stickers voor iPhones en Blackberries gezien. Echt, ze bedenken wat geweldige dingen, want 9 van de 10 keer komen ze direct op mijn wishlist te staan! Dat ik geen iPhone of Blackberry heb is daarbij slechts een klein detail ;) Maar to the point! Voor iedereen die wel een van de bellende beauties in haar bezit heeft heb ik een online adresje gespot: www.pliadesigns.com In deze shop vind je de meeste geweldige hoesjes, stickers en andere accessoires voor iPhones, Blackberries en andere gadgets.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...