woensdag 16 juni 2010

Buz Lightyear komt je redden!

Oh wat vond ik Toy Story (met name deel 1) als kind een geweldige film. Het was dan wel niet mijn enige favoriete Disney film, maar hij stond samen met onder andere De reddertjes en De Speurneuzen zeker in mijn top 5. Leuk dus dat ik vandaag op tv een reclame zag voor Toy Story 3! Zo lang geleden genoot ik van de voorgaande delen, en nu, zoveel jaren later, kan ik (met een totaal andere kijk op tekenfilms) gaan genieten van een nieuwe avontuur van Woody, Buz en mr Potato Head! ;) En jij ook als je dat leuk vindt! Vanaf 23 juni draait ie in de bios.
Het filmpje is uit deel 1 de Nederlandse versie die ik als kind heeeel vaak heb gezien ;)
PS. ik kwam tijdens het zoeken naar het bovenstaande filmpje zoveel leuke Nederlandse Disneyfilm fragmenten tegen dat ik het niet kon laten om er nog eentje te plaatsen. Daarom hieronder een fragmentje uit Assepoester.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...