woensdag 30 juni 2010

Muziekdoosjes


Muziekdoosjes hebben iets magisch en doen me denken aan vroeger. Aan toen ik klein was. Ja, ik had een muziekdoosje. Aan de achterkant kon je 'm opwinden en als je 'm vervolgens opendeed begon er een ballerina te dansen en startte de muziek. Fur Elise om precies te zijn. Als ik er aan terug denk krijg ik een blij gevoel en daarom besteed ik nu een compleet artikel aan muziekdoosjes. Want zeg nu zelf, om een muziekdoosje in je bezit te hebben hoef je echt niet perse meer kind te zijn! ;) Ik heb die van mij nog steeds en als ik 'm tegenkom tijdens het opruimen of bekijken van spullen, kan ik het nooit laten om even aan de knop te draaien, mijn ogen dicht te doen en te luisteren naar de voor mij nostalgische melodie. Er zitten trouwens nog steeds een paar van mijn 'schatten' (oa kindersieraden en wat kraaltjes) in en ik denk dat ik dat voor altijd maar zo moet laten...
PS. Onder andere hier >>> kun je muziekdoosjes kopen.

2 opmerkingen:

  1. Wauw.. ik wil net zo'n muziekdoosje hebben als op de tweede foto.. weet u misschien waar ik er zo eentje kan kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Kaar, daar valt mijn mond van open.Dat heb je weer prachtig voor mekaar.Mag je reuze trots op zijn.
    Vind meer
    Kindersieraden

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...