dinsdag 29 juni 2010

Leuk sieradenmerk: Uno de 50

Ruim drie jaar geleden kocht ik in Barcelona in een schattig winkeltje in de wijk El Borne een armband van het merk Uno de 50. Toen ik 'm zag vond ik 'm direct mooi en ik vond het daarom leuk om 'm te kopen als aandenken aan de leuke citytrip. Nog steeds draag ik 'm erg vaak (de laatste maanden dagelijks) en vandaag bedacht ik me opeens dat het merk misschien ook wel in (Nederlandse) webshops te koop is. En jawel, dat is het geval! Uno de 50 is een stoer en tijdloos sieradenmerk bestaande uit kettingen, oorbellen en armbanden (de armbanden vind ik persoonlijk het leukst). De naam is ontstaan doordat de ontwerpster eigenlijk van plan was om van elk ontwerp slechts 50 exemplaren op de markt te brengen. Uiteindelijk heeft ze dit idee losgelaten en zijn er veel meer geproduceerd. Hierboven zie je een paar voorbeelden van armbanden om een indruk te krijgen. Een deel van de Uno de 50 collectie (waaronder dus deze armbanden) is te koop via www.xoxoshop.nl. Mochten ze jou dus aanspreken, dan kun je daar even een kijkje nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...