woensdag 30 juni 2010

Volg jij LittleDNLL al?

Voor iedereen die regelmatig een kijkje komt nemen op LittleDNLL wil ik even vertellen dat (mocht je dat nog niet weten) ik ook Twitter heb! Dus mocht jij daar ook een account hebben, dan kun je me volgen (ik laat het namelijk altijd weten wanneer ik iets nieuws gepost heb). Hier >>> vind je mijn account. Ook kun je gemakkelijk op de hoogte blijven via Google Friend Connect (mocht je dat hebben). Hoe? Scrol een eind naar beneden @ LittleDNLL, en je vindt de volg-knop in de rechterbalk (onder het blogarchief). En dan nog een heel ander dingetje... Mocht je leuke ideeen of tips hebben voor de site, laat het me weten want dat hoor ik natuurlijk graag! Je kunt me mailen op: sodifferentthanbefore@hotmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...