woensdag 30 juni 2010

Confessions of a shopaholic

Ok, ik beken. Ik kon me gewoon niet inhouden. Nog geen kwartier geleden plaatste ik een artikel over webshop de Vintage Store en ik moest het gewoon kopen. Het moest! En zeker voor dat geld... Die oh-zo-leuke ouderwetse haarspeld (om neer te leggen op mijn kaptafel of wie weet doe ik 'm wel een keertje in mn haar!) voor slechts drie euro en dat servies met die ouwbollige maar schattige bloemetjesprint en dat gouden randje voor vijftien euro. Dat servies moest ik met name hebben vanwege de zes kopjes met schotel (ik weet nog niet wat ik met de rest ga doen, maar de complete set vind ik weer net een beetje too much). Nu genieten van het fijne gevoel dat je krijgt na een 'online aankoop' (het: ik kan niet wachten tot het pakketje er is en ben zo benieuwd hoe het er in het echt uit ziet-gevoel) :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...