woensdag 30 juni 2010

Leuke webshop: De Vintage Store

Je komt de Vintage Store binnen en het eerste wat je ziet is een geweldige vormgeving. Eentje waar ik in ieder geval heel vrolijk van word. Het moge duidelijk zijn dat ik het hier heb over een webshop en niet over een 'echt filiaal'. Alleen al door de eerste indruk en de uitstraling van de shop wilde ik er een webshoptip van maken voor LittleDNLL. Het kwam dus heel mooi uit dat ze ook nog eens erg leuke (en zeer betaalbare!!) vintage items (tassen, kleding, accessoires, serviezen etc) verkopen, want ik kon het moeilijk alleen over de vormgeving hebben. Ik moet wel meteen bekennen dat ik nog nooit tweedehands kleding en schoenen heb gekocht. Ik weet niet wat het is maar naast dat ik nooit echt iets heb gezien waarvan ik dacht DIT MOET IK HEBBEN staat het me een beetje tegen. Het past niet bij me ofzo. Nou ja, ik weet niet wat het is. Daarentegen zou ik geen seconde twijfelen bij een mooie vintage tas, een schattig armbandje, een klassieke broche of een ouderwets bloemetjesservies. Hierboven een impressie van de site en hieronder wat leuke items die ik er zojuist vond. Verder kijken/winkelen? Klik dan hier om naar de shop te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...