vrijdag 4 juni 2010

Gespot: de Dressboy

In mijn slaapkamer slingeren standaard kledingstukken rond. Meestal leg in ze nog wel op een stoel, maar binnen no time begint deze berg te lijken op een ware Mount Everest van kledingstukken en moet ik gaan 'kleding ruimen' om te voorkomen dat mijn kamer verandert in een slordige stoffige inloopkast. Dingen die ik kort heb aan gehad en wilde luchten moeten dan alsnog gewassen worden omdat ze door hun positie helemaal gekreukt zijn. Maar, ik heb een oplossing gespot: de Dressboy! Deze uitgebreide kledinhanger zorgt ervoor dat je kleding aan het einde van de dag keurig hangt! Ze bestonden al langer maar droegen het stempel 'oubollig'. Nu zijn ze echter helemaal hip en ook nog eens verkrijgbaar in diverse modellen van verschillende materialen! Dit zou voor jou ook wel eens een oplossing kunnen zijn? Neem dan een kijkje op www.dressboys.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...