zondag 20 juni 2010

Een pocket mirror is een musthave

Het is altijd handig om een spiegeltje in je tas te hebben, isn’t it ladies? Ik heb er in ieder geval altijd eentje bij me (mede omdat ik een klein beetje best wel een ijdeltuitje ben ;)) Maar mocht er op het strand een zandkorrel in je oog waaien, je plots naar een feestje gaan en toch nog even mascara op willen doen of wil je stiekem gluren naar iemand die achter je op het terras zit (het klinkt alsof ik dit dagelijks doe maar ik verzin het ter plekke, haha!) dan baal je toch als je geen spiegeltje bij de hand hebt! Mocht jij bij de groep horen die er nog geen een heeft, surf dan even naar de webshop www.b-happy.nl. Ik zag daar zojuist een aantal kleine exemplaren (die dus zelfs in je kleinste handtas of clutch passen) met daarop een schattig printje. Die met dat egeltje vind ik zelf erg lief. Heb je er ook een gespot die je leuk vindt? Klik dan hier voor meer info of om te bestellen.

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...