dinsdag 22 juni 2010

Wat heeft de zomer voor jou in petto?

Hoe het zo gekomen is, geen idee, maar ieder jaar check ik de Elle zomerhoroscoop. Meestal gaan horoscopen in kranten en tijdschriften aan me voorbij, maar deze zomerhoroscoop vind ik altijd wel grappig. Ik geloof er niet echt in, maar plak er eigenlijk ook niet het stempel 'onzin' op. Ik sta dus nogal neutraal tegenover horoscopen. Maar goed om een lang verhaal kort te maken... De Elle zomerhoroscoop 2010 is nu ook online te vinden! Fijn, want verder heb niet zoveel met het blad (sorry). Dus mocht jij ook graag willen weten wat de zomer voor jou in petto heeft, klik dan hier en je weet het! ;) (je moet even naar beneden scrollen om je sterrenbeeld aan te klikken want hij staat automatisch op kreeft). Hieronder een klein stukje uit die van mij. Ben benieuwd, haha! Geloof jij in horoscopen??

Venus, die heerlijk sensuele planeet die over je heerst, verhuist begin juli van de huiselijke sector naar je fun zone. Voor je het weet heeft je inner-huismus zich getransformeerd tot kroegtijger. Eind juni, begin juli ga je zoveel nieuwe mensen ontmoeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...