dinsdag 3 augustus 2010

Nieuw: Tony's Chocolonely hazelnoot melk

Woehoe! Heel fijn nieuws voor mij als chocolade liefhebber: Tony's Chocolonely (een van mijn favoriete chocolademerken en ook nog eens Fairtrade) heeft een nieuw soort reep in haar assortiment opgenomen: melkchocolade met hazelnoten! Naast de repen met een blauwe en rode wikkel (een beetje verwarrend maar rood staat voor melkchocolade en blauw voor puur) liggen er nu dus ook groene Tony's in de schappen! Ik heb er zojuist eentje aangeschaft bij Marqt en ik kan je vertellen: hij smaakt heerlijk! Ik raad iedereen aan dus snel zelf even te gaan testen ;)

2 opmerkingen:

  1. Ik zag m ook al bij de Appie liggen. Ga m ook halen, die chocolade van hun is zooo lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank voor je enthousiasme Elle! Flickr die foto even over de schutting als je wil, hij is TOP! http://www.flickr.com/photos/tonychocolonely/

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...