dinsdag 3 augustus 2010

Chanel Coco Mademoiselle 3x 20 ml

Ja, ik geef toe dat ik eigenlijk meer dan genoeg luchtjes heb. De komende jaren zou ik dagelijks 3x per dag kunnen sprayen zonder dat m'n voorraad op zou raken. Princess van Vera Wang is natuurlijk een van mijn favorieten, maar ook Euphoria van Calvin Klein en Noa Noa van Cacharel behoren tot mijn verzameling. En dan heb ik nog geurtjes van Jette Joop, Lacoste, Jean Paul Gaultier, Esprit, Oilily, Moschino, Mango, Puma en DKNY. Ach ja, de een verzamelt postzegels en de ander... geurtjes! ;)

Nou ja, welke al een tijd op mijn wensenlijstje staan zijn Chanel Coco Mademoiselle en Sensuous van Estee Lauder. Vorige week heb ik met pijn en moeite (het moge duidelijk zijn dat dit een grap is!) besloten dat ik Chanel Coco Mademoiselle als eerste wil hebben. Goed nieuws: dit luxeprobleem heb ik vandaag opgelost toen ik bij de Sephora binnenstapte. En nog leuker: ik heb 3x 20 ml gekocht! Een heel mooi flesje dat al gevuld is (en door de 20 ml gemakkelijk meegenomen kan worden in je handtas) en twee flacons om 'm te vullen als ie op is. Je raadt al waar ik morgen naar ruik ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...