donderdag 26 augustus 2010

Monki opent vandaag!

Yeah! We hebben een aantal maanden moeten wachten nadat bekend werd dat er in Amsterdam een Monki store geopend zou worden, maar vandaag is het zo ver... Vanavond is er een feestelijke opening en morgen is de eerste dag dat deze geweldige winkel (alhans dat denk ik na alles wat ik er over gelezen heb) haar deuren opent. De winkel zit in de Kalverstraat (in het voormalige pand van Bendorff Mode) tussen Men at Work en de Mexx Lifestyle Store in. Voor iedereen die nog nooit van de keten gehoord heeft: Monki is onderdeel van H&M en verkoopt hippe kleding voor jonge meiden. Je vindt er een mix van Japanse streetwear en Scandinavische mode. Ik ga voor mijn vertrek naar Barcelona helaas geen bezoekje meer brengen aan onze hoofdstad, maar ik ga begin volgend jaar zeker even een kijkje nemen! Ga jij binnenkort wel langs Monki? Kijk voor meer info over de kleding op: www.monkiworld.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...