zondag 29 augustus 2010

Het aftellen is nu echt begonnen!

Zo, en zo vlogen er twee weken voorbij. Ik herinner me nog dat ik dacht: nog twee weken en dan zit ik in het vliegtuig op weg naar Barcelona. Inmiddels zijn die twee weken nog maar 2 dagen, of eigenlijk een want ik tel vandaag niet echt meer mee. Spannend! Ik merk nu pas hoeveel kleine dingen ik op 'het laatste' nog even moet doen. Camera legen, koffer tevoorschijn halen, rekeningen betalen, mijn klojo tandarts bellen om zijn onterechte idioot hoge rekening, de sportschool opzeggen, al mijn opladers en kabeltjes opzoeken, mijn iPod vullen met leuke muziek en ga zo maar door.

Ik doe vanacht waarschijnlijk geen oog dicht omdat er nonstop gedachten door mijn hoofd vliegen. 'Ik moet dit nog doen' en 'oh ik moet dat echt niet vergeten mee te nemen want dan baal ik echt als een stekker' etc etc. Ja, een klein beetje vermoeiend is dat wel. Ik heb zojuist ook het punt bereikt waarop ik 5 tweets op twitter heb geplaatst in 3 minuten met daarin niet heel boeiende info voor de rest van de wereld (niet dat al mijn tweets normaal allemaal even interessant zijn, maar je snapt wat ik bedoel). Ik heb littleDNLL vandaag ook niet echt geupdate... Sorry! Nou, daarvan in dit bericht wel de reden ;) Ik ga weer verder met het opschrijven van alle adressen die ik moet meenemen en het vullen van m'n iPod. Fijne avond!

5 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier! En ik ben benieuwd naar de updates vanuit Barcelona!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Good Luck! Maar je gaat vast een hele mooie tijd tegemoet! Hoe lang blijf je in Barca (of ben je van plan om te blijven;)??

    Liefs, xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks both! :)

    @Nadine: ik blijf vier maanden :) Maar ga LittleDNLL wel up to date houden hoor! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi danielle, ik ken je nog van Sanoma toen je had ingevallen bij budhi voor Marjolein die op vakantie was. Ik kwam via google op jouw site toen ik het recept voor cheesecake zocht. Ik vond het heel toevallig. Ik dacht meld het even haha. Onwijs veel plezier in Barcelona! En je site is echt heel erg leuk. Hij behoort dus sinds kort tot mijn favorieten.

    Groetjes Kim Ros, ik zat naast Suzanne;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Kim,

    Wat grappig dat je mn site toevallig tegenkwam. Zo zie je maar, kleine wereld! Leuk om te horen dat ie onder je favorieten staat!
    Wat doe jij nu eigenlijk precies? Ik ben nu dus in Barca, de tweede dag.

    grtz,
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...