zondag 1 augustus 2010

Fijne webshop: Leukelintjes.nl

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: ik ben gek op smaakvolle verpakkingen. Je weet wel, degene die je meteen opvallen omdat ze zo mooi, stijlvol, vrolijk of opvallend zijn. Mooi vloeipapier dat in een schattig winkeltje om je nieuwe sjaal wordt gewikkeld, een cadeautje waarbij iemand bewust is bezig geweest met het inpakken ervan, de simpele maar stijlvolle wikkel van een heerlijke chocoladereep en ga zo maar door. Ja, daar kan ik echt heel vrolijk van worden!

Je kunt je dus wel voorstellen dat het ontdekken van webshops die mooie verpakkingen verkopen dus echt een feestje voor me is. Zo kwam ik er gisteren weer eentje tegen: Leukelintjes.nl. Zij verkopen heel veel materialen waarmee jij van al je cadeautjes een waar kunstwerk kunt maken! Waar je dan aan moet denken? Heel veel soorten lint, vrolijke papieren cadeauzakjes in diverse prints en kleuren, stickers om de boel mee op te leuken, luxe paperbags en meer! Bezoekje brengen? www.leukelintjes.nl

1 opmerking:

  1. Leuk hoor. Heb haar shop een poos geleden ontdekt en viel als een blok voor de roze met witte stippen zakjes. Uiteraard ook een bestelling geplaatst. Vera van Leuke Lintjes was zo aardig om mee te doen met een goodiebag actie. Ook dat zag er zo gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...