maandag 30 augustus 2010

Soon in de bios: Going The Distance

Heb je het gevoel dat je binnenkort wel weer eens toe bent aan een romcom? Dan kun je 9 september vast in je agenda noteren. De romantische film Going The Distance met Drew Barrymore (ik vind haar altijd zo leuk spelen) en Justin Long (die je kent uit onder andere He's Just Not That Into You) gaat dan namelijk in de bios draaien. Ik heb de trailer (die je hieronder kunt bekijken) net even gezien en ik denk niet dat het een heel vernieuwende film is (de scene in de selftanning kabine deed me bijvoorbeeld nogal denken aan de hilarische scene uit Friends waarin Ross in zo'n zelfde kabine staat te klooien) en ik denk ook niet dat je er al te veel van moet verwachten (nu zijn veel romcoms best voorspelbaar en niet vernieuwend, maar deze scoort op die punten wel erg hoog...) Waarom ik 'm dan toch als tip plaats? Omdat de twee hoofdrolspelers het naar mijn idee best leuk doen en omdat ie perfect is voor een moment waarop je geen zin hebt in een zware film die lastig te volgen is. Kortom een perfecte wegkijk film met een vleugje romantiek ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...