donderdag 12 augustus 2010

Leuke webshop: Kleinezebra.com

Alleen al om de geweldige lampionnen (ja, ik heb iets met lampionnen) die ze verkopen kreeg ik een happy feeling bij webwinkel Kleinezebra.com . Na vervolgens even verder gesnuffeld te hebben tussen hun producten kon ik concluderen dat dit gevoel inderdaad terecht was: ze hebben echt zoveel spulletjes waarvan je denkt: hebben! Tijd dus om er een berichtje aan te besteden op LittleDNLL zodat ook jullie (indien jullie de shop nog niet kennen) er een kijkje kunnen nemen. Hierboven en hieronder heb ik vast wat items (zeg maar gerust een boel!) op een rijtje gezet die mij aanspreken, zodat je een beetje een indruk krijgt van wat ze verkopen. Zelf rondkijken? Klik hier >>>


Klik op de afbeeldingen voor een vergroting

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...