vrijdag 6 augustus 2010

Confessions of a shopaholic

Nee nee, ik heb niet ALWEER geshopt ;) Ik was even 'boodschappen doen' (moet ook gebeuren he) en toen ben ik echt maar heel eventjes de H&M ingedoken. Al snel vond ik 'per toeval' twee geweldige panty's! Eentje met kleine en een met grote polkadots (samen in 1 verplakking). Die moest ik gewoon hebben. Op dezelfde afdeling werd mijn aandacht getrokken door een verpakking (zoals je weet heb ik wat met verpakkingen). Ik bekeek het product beter en het bleek een simpel waszakje te zijn. Altijd handig voor ondergoed dat voorzichtig gewassen moet worden. Vervolgens wilde ik deze dingen gaan afrekenen, maar om bij de kassa te komen moest ik natuurlijk nog de halve winkel door... En ja, toen viel mijn oog op een hele mooie armband (een beetje oosters-achtig met goud en gekleurde steentjes) die perfect is om een simpele outfit mee op-te-leuken. Kortom, kleine maar fijne aankopen! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...