donderdag 2 juni 2011

Baan gezocht!

ONDER DIT BERICHT VERSCHIJNEN NIEUWE BERICHTEN :)



Hier even een iets ander soort bericht dan je gewend bent. Ik ben namelijk op zoek naar een baan! Omdat je maar nooit weet hoe een balletje kan gaan rollen, leek het me handig om ook even via Twitter en mijn blog te roepen dat ik op zoek ben naar een baan en welke richtingen mij aanspreken/aansluiten bij hetgeen dat ik al heb gedaan. Hieronder een mix van steekwoorden die weergeven waar ik naar op zoek ben. Zoek jij toevallig iemand voor je website of webshop? Of weet jij binnen deze richting of de andere richtingen die hieronder staan een leuke baan? Dan hoor ik dat heel graag van je! Je kunt me mailen via: sodifferentthanbefore@hotmail.com Alvast heel erg bedankt!


Regio: het liefst in of rondom Amsterdam, Haarlem of Hoofddorp
(web)redacteur, copywriter, content manager, marketing, pr, social media, reclame, websites, webshops, tijdschriften, fotografie, vormgeving, schrijven/bloggen, beeldbewerking, organiseren, plannen, statistieken, Photoshop, Google Analytics.

1 opmerking:

  1. Bij Sanoma komen geregeld nieuwe vacature bij tijdschriften vrij.
    Via deze link kun je ze bekijken: http://www.sanomamedia.nl/nl-web-Werken_bij-Vacatures_Stages.php
    Je kunt je zelfs aanmelden zodat je iedere week de nieuwe vacature(s)
    krijgt. Misschien iets voor jou..?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...