donderdag 30 juni 2011

Michael Kors Sunglasses

Ik heb er dan drie weken op moeten wachten maar vandaag kon ik 'm ein-de-lijk ophalen: mijn nieuwe Michael Kors zonnebril op sterkte. Er ging een wereld voor me open toen ik 'm op de terugweg op had: wat was alles scherp! ;) (ik draag mijn gewone bril namelijk alleen maar met tv kijken en autorijden - ja, ik ben eigenwijs want ik zie de dingen die meer dan 2 meter van me af zijn echt onscherp). Kort gezegd ben ik er dus er blij mee! Hierbij een paar kiekjes van mijn nieuwe aanwinst.

1 opmerking:

  1. Wat een geweldige bril! Ik heb mijn bril ook alleen op met tv kijken en autorijden en kan niet zonder zonnebril, moet volgend jaar zomer ook maar eens aan een zonnebril op sterkte, zie zomers zo weinig!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...