donderdag 9 juni 2011

Mijn nieuwe aanwinst

Al jaren wil ik een echt mooie zonnebril. Ik mag dan wel ruim twintig zonnebrillen hebben (nee, dat is geen grapje), maar die zijn allemaal afkomstig van de WE en H&M. Niet dat daar iets mis mee is, maar mijn wens was gewoon om ooit een een mooie merkbril te kopen waarvan ik bij het passen direct zou weten: dit is 'm! (en dan zou ik er natuurlijk ook een stuk zuiniger mee doen dan de brillen die ik tot nu toe heb gehad). Dat ik sinds een klein jaartje een gewone bril heb, zorgde er voor dat ik vaker ging overwegen om zo'n mooie bril te kopen, en dan natuurlijk meteen op sterkte (autorijden zonder bril is in mijn geval levensgevaarlijk en tijdens mijn verblijf in Spanje heb ik dan ook al die maanden gereden met mijn gewone bril op, iets wat niet heel fijn is als de zon volop schijnt). Om een lang verhaal kort te maken: ik heb de knoop vandaag doorgehakt en een geweldig mooie zonnebril van Michael Kors aangeschaft. Met een beetje geluk is ie volgende week klaar. Hierboven kun je 'm trouwens zien. De details aan de zijkant vind ik ♥ en ook de kleur sprak me direct aan, weer eens iets anders dan zwart. Hopelijk wordt het een zonnige zomer zodat ik 'm heel vaak kan dragen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...