woensdag 15 juni 2011

Dagje vrij

Goedemorgen! Eigenlijk zou ik vandaag weer naar een stad in Nederland gaan voor een fotografie-opdracht maar doordat de redacteur ziek is verplaatsten we het naar een andere dag. Het regende hier net keihard dus wat dat betreft is het wel lekker om nog in pyjama met een kop thee achter de computer te zitten. Waarschijnlijk gaan we deze of volgende week en uiteraard zal ik daarna ook weer wat foto's plaatsen. Het verbaasd me trouwens dat het weer in slechts een nacht zo kan omslaan. Zo was het gisteren nog strakblauw en heet, het is hier nu grauw grijs en regenachtig, bah! Wat ik vandaag ga doen? Als het opklaart ga ik even richting Heemstede voor lunch en onder andere een bezoekje aan Sissy Boy home en Jutka en Riska. Verder mag mijn pc wel eens geleegd worden (hij wordt met de dag trager doordat er zoveel beelden op staan) en ga ik lekker werken aan mijn blog, een flyer opdracht, een header-opdracht en aan een nieuw projectje. Kortom: genoeg (leuks) te doen dus :) Have a nice day!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...