dinsdag 21 juni 2011

Shoptip: Paper plane toilettas

Gisteren kwam ik tijdens het surfen het superleuke Engelse merk Disaster Designs tegen. Ik had niet eerder van dit merk gehoord en na een korte google zoektocht vond ik een Nederlandse webshop die een deel van het Disaster Designs assortiment verkoopt. Een van deze producten is de Paper Plane toilettas, die mij persoonlijk erg aansprak. Dit is een ruime toilettas (29 x 23 x 10 cm) die eruit ziet als een envelop. Op de plek waar je bij een echte envelop het adres zou neerzetten staat: Wash your face & Wash your feet. Now it's time, To fall asleep. De toilettas sluit met een rits, kost 29,95 en is hier te bestellen.

5 opmerkingen:

  1. Wat een beauty! Goed gevonden weer:) Ken je wild&wolf.co.uk al? Zie bijvoorbeeld: http://www.wildandwolf.com/prod.php?prod=ROM018&cat=127. Ook echt een merk voor jou volgens mij! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi! Ja leuk he?! Toevallig dat je dat merk noemt, daar heb ik een toilettas van! ^_^ X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik blijf me maar verbazend, ook deze staat al een hele tijd op mijn verlanglijstje, echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk ook eens op www.maeke.nl Goodies for girls. Het leuke merk Paper plane voor zeer scherpe prijzen!Ook gave tassen van Bag2Bag en nog heel veel meer hebbedingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb die site bezocht wild and wolfs maar daar kun je alleen groot inkopen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...